Monday, September 7, 2009

Perahu sudah di air, dayung sudah di tangan...

Esok, 8 September 2009 bermulalah 'perjuangan' murid tahun 6 di seluruh negara yang akan menghadapi peperiksaan UPSR. Semoga ilmu yang telah dicurahkan oleh guru-guru baik ketika sesi p & p di dalam kelas mahupun melalui kelas-kelas tambahan yang telah diadakan akan digunakan sepenuhnya oleh murid-murid tahun 6 untuk menjawab semua soalan yang dikemukakan. Semoga penat lelah anda semua selama ini akan menghasilkan kejayaan yang cemerlang. Sudah pastilah guru-guru akan berasa bangga sekiranya anda semua beroleh kejayaan yang cemerlang.
Kepada anakku Fatin Nasuha serta rakan-rakannya di SK Jalan Matang Buluh, Bagan Serai, Perak, semoga Allah memberkati segala usaha kamu selama ini. Mulakan dengan bismillah dan kemudian jawablah soalan dengan tenang dan teliti. Ibu doakan kamu berjaya dan menjadi contoh kepada adik-adik yang lain.
Ucapan yang sama saya tujukan kepada anak-anak saudara yang jauh di mata tetapi dekat di hati iaitu Syifa di Kulim, Nana di Shah Alam, Cik Yan di Ayer Kroh dan Mira di Muar. Mak Andak doakan kamu semua berjaya. Kepada semua calon di seluruh negara, selamat maju jaya diucapkan.

No comments:

Post a Comment